Det sjuttifemte...

Idag... haha.
Fy fan vilken gårdag.

Igår kom personalansvarige och gav mig det slutgiltiga budet inför att blir förflyttad till Ludvika och att jag hade till idag att tänka på det.

Hon gav mig en liten shock faktiskt... hon haffade mig lite offguard med det erbjudandet så att säga.
Ivarjefall så slutade jag tidigare igår, träffade upp en vän på stan och lunchade för att prata för och nackdelar.

Sen så for jag och pratade med min underbart nyfunna flickvän.
Dock lite akward moment för det blev det scenario jag inte tyckte var passande så här tidigt i ett förhållande.
Typ detta scenario...

"hej jag vet att vi har nyligt blivigt ihop och att vi inte träffades för så länge sen men jag fick ett erbjudande om jobb idag och då är min fråga om du vill följa med, öhm jo sa jag att jag måste lämna besked imorn?"

Jävla tur hon tog det på rätt sätt, så hon inte dumpade skiten ur mig.

Jag har ju då gått och kära ner mig i henne! Inte fy skamm!

Ivarjefall så om man återgå till historien så ringde det i telefonen då lite senare på kvällen.
Det var från ett hotell. Dom gav åxå mig ett erbjudanade med en sju jävla utmaning.

Jag kunde inte motstå den utmaningen så idag skrev man på uppsägningen på ABB med ett stooort leénde på läpparna. Så nu jobbar man där 2 månader till från och med idag, sen går man över till nått helt annat.

Jag är riktigt glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0