Det sjuttifjärde...

Efter en tok skön och mysig helg så ligger man nu ensam i sängen. Kan inte sova och klockan slog nyss om till 01:00.
Är inte det minsta trött... inte bra. Får hoppas att Måndagen blir en bra dag.

Mycket som sker nu.

Jag är rätt så säker på vad jag nu kommer svara på erbjudandet om jobbet i Ludvika. Inget jag dock tänker dela med mig av här förens beslutet är offentlig gjort vill säga...

Väntar just nu på vad dom ger mig för slutgiltigt erbjudande efter förhandlingarna med Ludvika.
Det är som rätt så avgörande.

En hel del tok bra saker har hänt den senaste tiden. tex så fick jag tillbaka min telefon som jag har haft på rep och änsålänge verkar då allt funka bra med den och det bästa av allt är att jag gått och kärat ner mig och hon i mig.
Underbart!

Kan dock inte låta bli att se på helheten av mitt liv gällande kärlek och jobb. Vad ska man säga? Tydligen så är det omöjligt att få ha ett jobb man trivs med och samtidigt ha kärleken i mitt liv. Kan inte annat än skratta.

Kan ge några exempel.... tar slut med ett x och i samma veva får jag tillsvidare anställning på ABB och nudå?
Nu träffar jag en tjej och blir varslad i samma veva. Jag tycker det är humor.
Om det nu tex skulle finnas någon som styr över sånt hära så är den 'saken' en ond fan. haha.

Ska bli intressant och se hur denna vecka slutar faktiskt.

Ojdå... fan klockan börjar närma sig 01.40 råka fastna i lite musiksökande...

Kanske bäst att försöka sluta ögonen igen och se om man somnar in några timmar.

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0