Det sjuttiförsta...

Nattvecka har man. Pigg? Nej. Nöjd? Nej.
Det har ju dock inget med att jag jobbar natt att göra denna vecka utan det handlar om den stora tvär vändningen livet tog bara för nån vecka sen och som i måndags blev konstaterad. Ett varsel som blev en uppsägning.

Jag verkligen är less på att starta om livet! Flytta dit, starta om och börja om från noll.
Jag är 28 och har tok trivts med mitt jobb och nu ska det ta slut bara sådär.
Sånu hitta nytt jobb och börja om igen. Det är inte kul att bli uppsagd! Så är det bara.

Jag har totalt tappad lusten till att vara här och göra det jag gör här på arbetsplatsen då jag snart inte längre jobbar här. Det känns precis som om det kvittar.

Jaja... livet är ju nu inte grått, trist ocgh svart som det kanske låter... är ingen negativ person men nog fan är det trist att börja om på ny krita. Fast det kanske är bra?

Hitta nått nytt, nått bättre. Problemet är ju då att jag avskyr dagtids tider 07-16 eller nått sånt. Hela jävla dagen är skrot. Fast man får helt enkelt rätta sig efter det nya. Som sagt... det blir att börja om på nytt.

Det positivta är ju att jag har nu en chans att göra vad tusan som helst. Om man nu bara snackar arbete osv.

Fast nu släpper vi det dära... det får gå som det går. Endag i taget.

Äh orkar inte skriva mer... Fortsätta jobba istället.

Det är fan lättare att hitta nytt jobb än att hitta kärleken...


Kommentarer
Postat av: Emma

Om det är så som du skriver så får du se det som att du har ditt på det torra eftersom du tycks hittat kärleken :)

2010-03-10 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0