Det sjuttisjätte...

Tog en powernap tidigare. Det var ritkigt skönt faktiskt så nu är man lite piggare.
Har nyss ätit så nu sitter man i soffan och gluttar på tv lite lätt och saknar E riktigt jävla tok mycket.

Det var länge sen jag skrev 2 inlägg på samma dag.

Nu är man taggad inför framtiden. Kommer bli ett jävla hårt jobb på det nya jobbet den närmaste tiden.
Ska bli riktigt roligt.


Det händer mycket... fick några sms igår som förbryllade mig. Fick veta idag varför det stod som det stod.

Näe fan... har suttit och försökt få ut nått att skriva i strax över en timme...
Mina tankar är någon annanstans. Dock där dom ska vara men inte just nu här!

För att byta samtalsämne bara sådär så kan jag säga att jag ska klippa mig på fredag. Så jävla skönt!

Livet har sina härliga svängar ibland...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0