Det sjuttisjunde...

Ja fy fan...vad ska man säga?
Livet rullar på och jag är taggad som sjutton!

Bli baransvarig på havsbadet är ju inte helt illa. Vilken utmaning!
Mitt jobb här på ABB känns obetydligt och ovänsenligt just nu, det jobbiga är att jag måste stå ut till 24de maj innan jag får sluta helt. Känns mycket bittert. Vill lägga energi på det nya jobbet ju!

Jaja... förvarnade min chef idag om att jag ska ansöka om semester och lite komledigt 3 v innan jag slutar.
Lär ju säkert inte få det godkännt.

Just nu saknar man E. helt galet att man gått och kärat ner sig. Det trodde jag verkligen inte.
Men det brukar ju smälla till då man minst anar det. And it have!

Synd bara att man jobbar natt i veckan. Dock så har jag änsålänge denna vecka inte jobbat så mycket då det inte gått så bra här på jobbet i veckan så man har kunnat åka hem tidigare.

Näe jag måste fortsätta jobba så jag blir klar nån jävla gång i natt.

Sov gott ni som har lyxigheten att få sova.

I see you!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0