Det sjuttitredje...

Ligger i sängen på hotellrummet. Befinner mig i Ludvika för tillfället. Varit här på lite "studiebesök/arbetsintervju", slog som 2 flugor i en sväng.

Jag känner i hjärtat vad mitt beslut är, dock så bråkar ju mitt logiska jag lite med mitt hjärta så att säga.
Men jag kommer följa mitt hjärta, för det känns helt och fullt rätt! Det är ett pirr jag vill ha mer av! och det är något jag tänker utforska.

Vete fan vad jag ska skriva just nu för det jag känner får jag fan inte ut i ord.

Just nu ligger jag då bara och tänker på en person, ska bli skönt att få komma hem för jag saknar henne som tusan.
Näe nu signar jag ut och knyter ögonen tror jag... ska göra stan imorn iväntan på de andra grabbarna ska bli klara med sina möten. Blir en skön vecka det hära.

Du får mig att känna pirr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0