Det åttisjätte...

Någon mer än jag som avskyr när man får en kännsla av att något är fel? Den där som sknyter sig i magen...
Jag riktigt HATAR den! Som tur är går den ju alltid över. Ibland dyker den ju tex upp utan anledning och ibland inte...

Jag tycker inte om vintern.. Avskyr snön, kylan, skrapa rutor och skotta fram bilen...

En gnutta negativ idag? Näe inte jag heller? haha.

Näe skämt och sido, jag är sämst på att blogga. Blir typ längre och längre mellan gångerna.
Tänker dock på det rätt ofta men den dära grejen som säger "eij gå och sätt dig och skriv ut lite skit" hars om tagit lite semester. Fast vissa dagar så känns det som om det skulle ha varit skönt att få ut lite grejer i text så man får ut det ur systemet, men jag känner inte samma behov av det längre.

Så hur mår du som läser då?
Själv har man en jävla hosta och varit dålig sen förra måndagen. Åkte dock på LIA´n idag ändå fast jag har lite hosta.

Jag är inte speciellt het ikväll heller, sitter i långkallsonger och en huvtröja som är jävla behaglig. Funderar nästan på att dra på mig mina monstertofflor...

Det var ganska mysigt då jag kom hem (apropå nå helt annat) Emma hade tänt ljus i hela lägenheten och några av dom var doftljus så det lukta gott och det var varmt och skönt.

Jag är trött, min kropp är trött.. fan hostan har hållt mig vaken, den har fått mig att somna av utmattning och fått mig att vakna många gånger och för tidigt.

Näe fan orka skriva nå mer för ikväll.... mina ögonlock är tunga.

Det är ju förfan snart jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0