Det åttitredje....

Jag trivs!

Skolan går bra änsålänge, det känns toppen med min sambo. Helt galet toppen känns det.
Lägenheten har blivigt fin till största delen pga min sambo. Hon är underbar.
Mycket jag skulle vilja sitta här och skryta om ang henne men det är mycket jag verkligen inte tänker lägga ut här.

Jag har startat med musiken igen. Känns bra.
Gjorde en ny låt klar för nån dag sedan, finns på min myspace.

Näe fan klockan börjar rinna iväg och man ska upp tidigt imorn.

God natt på er som läser ivarjefall, sorry om jag inte uppdaterar så ofta om det nu är nån som står och stampar i golvet av ilska av att inte få läsa så ofta.

I´m so drawn to you....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var ju tvungen att gå in och läsa :) Vad roligt att ni har det så bra! :)

2010-09-21 @ 22:02:23
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0