Det åttinionde...

Blev sugen på att göra ett negativt inlägg. hehe.
Ett gäng med minus för denna stad vid namn Örnsköldsvik.

Ö-viks minus lista:
  • Det blåser som fan fast det är jävligt kallt ute. (Tex -27 och starka vindar)
  • Folk kan inte köra bil
  • Folk kan FAN inte parkera (På 5 platser ryms det 3 bilar)
  • Folk kan inte använda blinkers
  • Hyrorna är höga
  • Strömmen är dyr
  • Pappersfabriken luktar INTE godis! (Kappa i piteå luktar typ gott i gämförelse)
  • Det mesta är sjukt dyrt
  • Komunen är totalt värdelös på att hålla undan snön
  • Värmen i lägenheterna är i överlag jävlat värdelös
Det var lite av det negativa med denna stad.
Det positiva är något man får uppleva på egen hand.

Skulle därimot kunna dra lite fördelar med Piteå men inte denna gång.

Dax att sova, jag är trött.

Hmmm... det blåser igenom fönstret...

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte göra annat än hålla med dig, men nog finns det bra saker också :-)

2011-01-22 @ 21:00:06
URL: http://luxuria.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

hej....:) här kommer väl en märklig kommentar.. har du möjlighet att ta bort min gamla (GAMLA) kommentar på denna länk..:)



http://kama.bloggproffs.se/2007/11/22/sex-leksaer/



Jag gjorde misstaget att googla mitt namn... och tänkte försöka ta bort lite saker! Ofarliga.. men ändå :)



//Madelene

2011-03-06 @ 16:18:30
URL: http://1ilith.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0