Det nittifjärde...

Jag har en kännsla inom mig och haft den ett tag som jag verkligen inte gillar, som känns väldigt fel och som rent utav känns som om det bränns... Blä.

Det är mycket nu....
Man oroar sig hur man ska klara månaderna, är utbildningen rätt eller inte, vart ska man satsa på att bo och jobba osv osv....
Inget är enkelt just nu. Många påfrestningar just nu från alla håll.
Man känner sig manodeppresiv typ. Vissa dagar känns bra och andra känns botten och det kan svänga på en femöring. Har fan inte sovit gott på länge känns det som...

Vill ha en inkomst man verkligen kan leva på...
Jag har börjat känna mer och med att jag inte trivs på djupet här i Ö-vik.
Jag ser ingen framtid här, frågan är därimot vart man ser nån framtid...

Man försöker hålla humöret uppe fast man går på knän och satt hela livet på paus. Avskyr det!
Tror jag just nu har en hög puls.. känns som så. Hela jag pulserar och inte på det bra sexuella viset...
Kanske ska gå ut och lufta lungorna lite?

Hur man än vrider och vänder på grejer så existerar en verklighet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längesen jag läste din blogg! :) Kram på dig!

2011-06-20 @ 19:56:13
URL: http://mandm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0