Det nittionde...

Det var ett tag sen jag skrev. Får höra att jag uppdaterar för sällan. Blir lätt så då man har annat för sig.

Så jag kan börja med några klychor hade jag tänkt...

"Heeej bloggen"
Som kvällens outfit har jag blåa kalsonger och ett täcke med hjärtan på.

Sådär nu har ja åxå modebloggat. Tänker då fan inte lägga upp nån bild.

Befinner mig just nu i Norrbotten hos mor och far över helgen. Borde sova men tänkte bara blogga lite först.
Ligger på en hård madrass i gäst/sy-rummet och klockan är just vid detta ögonblick 02,26 och jag är trött.

Jag måste säga som så att jag är sjukt less på att plugga, har varit off i några veckor för jag gillar inte att pausa livet medans allt runt om kring fortsätter. Inte coolt! Känns bara som man springer och stressar genom kurser nu och har tenta på tenta. Hinner fan inte med.

Min kära är åxå här i norr fast hon är hos sin syster, även katterna är där. Saknar dom alla 3. Även om den ena katten är en pina på morron från och med då första larmet går och man ska kliva upp. Dom vill antingen busa eller gosa, oftast gosas. Helt sjukt vad det bor mycket kärlek i en katt. And i love it.

Jag och Emma har varit ihop i ett år enligt datumet på facebook. Fast vi började ju dejta ett bra tag innan det verkligen tog fart, och fart tog det. Sweet. Helt galet vad den kvinnan gör med mig.

Låg och surra i sängen för ett tag sedan som vi brukar göra *ler*

Ordet "kvinna" Någon mer än jag som tycker det låter rätt mäktigt? Beror ju dock på hur man betonar det men just själva ordet "kvinna" typ majestätiskt eller vad man ska säga. Ordet "man" är ju jävla mesigt i jämnförelse.
Näe fan, ordet kvinna känns mäktigt enligt mig och då jag säger "Min kvinna" och känner att hon är min och att jag är hennes då pirrar det i hela kroppen.

Nu kommer säkert nån läsa detta och tänka "vad töntig du är" då säger jag håll det för dig själv!

Lutar åt en flytt tillbaka till Piteå kring december 2011 - jan 2012. Tänkte göra min sista termin här uppe och vi har ju ändå LIA i 18v av 20 så varför inte flytta om jag ändå ska göra den här uppe.

Har förövrigt kommit igång med musiken riktigt okey faktiskt. Känns skönt att man hittat tillbaka till få ut lite musik ur huvudet...

-*-

Skulle behöva lära mig nått CAD program. Så nån dag måste man sätta sig ner och klura ut hur ett sånt program funkar. Drygt men det är en bra kunskap.

Näe fan sluta ögonen kanske och slumra ett tag? Öhm ja tack.

-*-

Jag lever i varjefall.

När jag säger "makin some house" betyder det inte att jag bygger ett hus...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kikar in och säger hej! Vackert med en kille som vågar erkänna att det pirrar i hans mage när han tänker på sin kvinna.. Mysigt med sån kärlek! Ha det bra! KRam

2011-05-05 @ 18:51:47
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0