Det nittiandra...

Min sambo åkta till Polen i måndags och kommer hem imorn.... Det har varit tomt, men man har ändå fått saker gjort som tur är. Denna vecka har varit behövlig känns det som.

Jag har dock inte liten jobbig känsla hela tiden, jag är så sjukt lättretlig.
Jag tror det grundar i min nuvarande levnadssituation. Man studerar heltid, har typ inga pengar och inte fått tag på nått extra jobb som tur är så har man fått tag på sommarjobb. Det med att studera tär på krafterna och att man knappt rör sig och att man typ går sakta upp i vikt gör ju inte saken bättre.
Så jag är lättretlig...

Innan jag går till nästa punkt så kan ju till att börja med säga att jag är inte bäst på att stava och är gudomligt bra på att trycka på space mellan ord så det blir särskrivningar somdetsvenskajävlaspråketinteinnehållersåmycketav!

Språkpoliser borde det vara skottpengar på... Borde vara lag på att inte få läsa saker om dom inte kan se heltene i meningen... Jag bryr mig inte om särskrivningar eller sära skrivningar, det lämnar mer åt tankejobbet åt en själv.
Om man är så jävla funtad att man inte kan förstå meningen bara för att ett ord inte sitter ihop så kanske man ska ta en funderare på att om man ska sluta läsa.

Visst det finns många fall där det blir missförstånd, men man måste ju själv tänka efter först vad meningen säger innan man själv öppnar käften....

Äh fan jag borde bara hålla käften nu, lättretlig och öm i kroppen av veckans joggandes, gåandes osv...

Negativt inlägg detta.... men man måste få ha sånna här dagar åxå. Tillåter man sig inte det så blir det bara värre...

Det är ganska kul att skrivihop.nu innehåller en jävla massa särskrivningar.... är de det som kallas ironi?

Nu ska jag gosa med katterna och dricka vatten....

Ingen vill betala men alla ska ha betalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0