Det nittiförsta...

Inte ofta man bloggar längre. Blir som bara inte av så jag tänker inte lova att jag ska bättra mig. Det kommer inlägg då det kommer.

Jag är helt ärlig orolig hur fan man ska lösa den här månaden ekonomiskt och inte tala om nästa månad.

Denna månad får jag ca halva CSN stödet. som är ca 4000 och min sambo får en fjärdedel ca 2000.
Vi har i dax läget inte till hyran då jag har annat att betala på som går i första hand.

Jag har fått sommarjobb men det börjar i juni och jag förmodar att lönen kommer tidigast juli.
Min sambo har än inte fått tag på något sommarjobb. Vetefan hur man ska lösa detta.
Får inte heller stämpla under sommarlovet.

Har även försökt kolla om jobb hemma i Piteå trakten men det verkar vara segt där. Har tillochmed sökt ett extrajobb förutom mitt sommarjobb i sommar. Känns just nu inte bra. Blä.

Ska samtidigt bli skönt med att få lite ledigt från studierna, jag behöver verkligen en brejk.
Man är lite opepp och off. Skol less typ. 2 terminer kvar varav ena terminen är typ bara praktik.


Man önskar ibland att pengar växer på träd...

Saken är nu den att det är inte mycke pengar vi behöver för att klara oss...
Jaja nog prat om pengar.... Man kanske borde sova så man fixar morrondagen?

God natt...

Oberoende av vad vi ser så existerar en verklighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0