Det nittinionde...

Ja där ser man... nu skriver man igen.
Min kära sover sen nån timme tillbaka...själv har jag inte haft roon att lägga mig än.
Har den senaste tiden kännt en ordentlig innre stress.
Jag är i slutet av min utbildning och håller på med mitt examensjobb.
Det är tok mycket med det.
9 timmar på plats, lite över 60 min i restid plus att jobba hemma så man är väl igång 12-14 timmar om dagen med detta.
Sen så får man reda på att ett företag jag jobbat hos som jag ville tillbaka till säger upp 55 man och ska avveckla över halva fabriken. En annan industri stänger ner helt och flyttar produkttillverkningen till norge.
Helt plötsligt så såg jobbmarknaden mörk ut.
Vete fan vad som händer nu efter juni. Tror inte jag har nått jobb då. Fan...
Måste man flytta igen? Vete fan om jag orkar det, har ju för tusan nyss flyttat.
Det är mycke nu som tär på krafterna och energin, svårt vissa dagar att ens orka kliva ur sängen.
Att hålla humöret uppe börjar ta emot.
Att man skulle få leva snålt på CSN visste jag redan men som det har varit väldigt tungt och man går verkligen på knän i kloakerna.
Jag och min sambo lever på mindre än vad tex socialen skulla säga att man ska leva på.
Det känns lite mörkt men man är ju optimist fast man har det lite tufft.
En fråga som har poppat upp i mitt huvud den senaste tiden är "håller jag på att bränna ut mig igen?"
Avskyr när den tanken dyker upp.


[Ja] Känslomässig utmattning
[Ibland] Okänslighet för andras behov
[Ja] Låg prestationsförmåga
[Ja] Trötthet
[Ja] Brist på energi
[Ja] Lättirritabilitet
[Inte vad jag vet] Minnessvårigheter, särskilt av korttidsminnet
[Ja] Koncentrationssvårigheter
[Nej] Ångest
[Lite] Nedstämdhet
[Nej] Bristande sexlust
[Nej?] Sömnsvårigheter
[Nej] Muskelspänningar
[Nej] Magkatarr
[Ibland] Huvudvärk
[Ja] Smärta

Ser mörkt ut på de symtomen.
Finns ju fler åxå... men is fan inte lägga ut alla.
Så länge man är medveten om saker så har man ju chans att göra nått åt saken.
Nu skajag testa att lägga mig, se om man får sig nå sömn.
.....
Oberoende av vad man ser så existerar en verklighet...!
Jag har bland de bästa vännerna i världen! och jag har den bästa tjejen ever!
Sova? ja så vare ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0